נתניהו במסיבת העיתונאים: "צריך להתאחד ולשים בצד את כל המחלקות"

    חדשות קול חי No Comments on נתניהו במסיבת העיתונאים: "צריך להתאחד ולשים בצד את כל המחלקות"
    21:09
    09.05.24
    יענקל'ה פרידמן No Comments on יש השוואה בין השואה לטבח בעוטף? כך ענה ניצול השואה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו כינס הערב (שלישי) מסיבת עיתונאים בלשכתו בירושלים בעקבות הטבח הרצחני הבוקר בבית הכנסת 'קהילת בני תורה' ברחוב אגסי בירושלים בו נרצחו ארבעה בני אדם ונפצעו שמונה נוספים.

    בפתיחת דבריו אמר נתניהו כי "אנחנו בעיצומה של מתקפת טרור על ירושלים. היום בתפילת שחרית, כשהם עטופים בטליתות ותפילין, נטבחו ארבעה רבנים, ארבעה יהודים תמימים. אנחנו שולחים תנחומים למשפחות שלהם, אנחנו שולחים איחולי החלמה לפצועים, ובהם שוטרים".

    "חיות האדם שביצעו את הטבח הזה, באו טעונים בשנאה והסתה נגד העם היהודי ומדינתו, החמאס – התנועה האיסלמית והרשות הפלסטינית מפיצים שקרים נגד מדינת ישראל. הם אומרים שהיהודים מטמאים את הר הבית. הכל שקר, והשקרים האלו גבו חיי אדם".

    "ברחבי הרשות הפלסטינית יש הסתה יום יומית, שעה שעה, הסתה בלתי פוסקת נגד ישראל, כל הזמן. בבתי הספר, בתקשורת ובכל מקום, זה שורש הסכסוך".

    "אזרחי ישראל, אני קורא לכם לגלות ערנות מרבית, כמדינה – נבוא חשבון עם כל הטרוריסטים ומשלחיהם, אבל אסור לאף אחד לקחת את החוק לדיו, גם אם הדם בוער. אנחנו בקרב על ירושלים, צריך להתאחד, לשים בצד את כל המחלקות, ולהתאחד על הגנת ירושלים וביטחון אזרחי ישראל. כעת נדרש אחדות לאומית"



    0 תגובות